VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Zakoupené zboží mi nevyhovuje, jak jej mohu vrátit?

Zboží můžete vrátit do 14 dní od jeho převzetí (formou odstoupení od kupní smlouvy). Informaci o odstoupení nám prosím sdělte ideálně emailem na info@skladejpuzzle.cz nebo písemně v balíku.

Zboží pečlivě zabalte do pevné krabice (můžete použít tu, ve které Vám zásilka přišla) a vhodně jej zabezpečte tak, aby v průběhu přepravy nedošlo k poškození při přepravě. Do krabice vložte vyplněný formulář pro vrácení zboží nebo jednoduchý průvodní dopis s číslem objednávky/faktury a Vašimi kontakty, abychom věděli, k jaké objednávce zásilka patří.

Balík odešlete jakýmkoliv přepravcem na naši adresu:
Matyska a.s. – VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Slobodova 608
768 61 Bystřice pod Hostýnem

Zboží nesmí být odesláno na dobírku.

O tom, že jsme Vámi odeslané zboží obdrželi, Vás budeme informovat e-mailem. Zaslání peněz na účet nebo na platební kartu probíhá zpravidla do 10 dnů od přijetí vráceného zboží.

Vracené zboží uveďte prosím do původního stavu - musí být kompletní, neopotřebené, nepoškozené a zbavené všech nečistot. V opačném případě může být částka za vrácené zboží snížena o náhradu škody.

Více informací o odstoupení od kupní smlouvy naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách.

Mohu vrátit zboží po uplynutí 14 denní lhůty pro vrácení?

Ne vždy se podaří trefit do vkusu obdarovaného nebo se sejdou dva stejné dárky. Pro takové situace máme pochopení. Pokud je výrobek nepoužitý a v originálním nepoškozeném obalu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis pro další informace.

Přišlo mi jiné zboží, než bylo v objednávce. Co mám dělat?

Pokud Vám dorazí nesprávné zboží, stalo se tak nedopatřením. V takovém případě prosím vyfoťte nesprávný obsah zásilky a fotografii spolu s informacemi o tom, co se nepovedlo, zašlete na náš email info@skladejpuzzle.cz. V co nejkratší době situaci napravíme – chybně dodané zboží zpravidla vyzvedneme a dodáme Vám obratem to správné.

Zásilka není kompletní, některá z položek chybí. Co mám dělat?

Mrzí nás, pokud jsme do balíku omylem nevložili všechny objednané produkty. Prosím, informujte nás o tom co nejdříve telefonicky nebo emailem. Své pochybení obratem napravíme - chybějící produkt buď dopošleme, nebo se dohodneme na náhradním řešení.

Přepravce mi doručil zboží v poškozené krabici. Mohu zásilku odmítnout?

Může se stát, že během přepravy dojde k poškození přepravního obalu. Je-li poškození velké a je pravděpodobné, že bude poškozen i obsah balíku, můžete zásilku rovnou odmítnout kvůli poškození. Budeme rádi, když nám o tom dáte vědět, abychom Vám mohli co nejdříve vypravit náhradní zásilku.

Pokud je poškození krabice menšího rozsahu a obsah je pravděpodobně v pořádku, zásilku převezměte a nechejte pro jistotu zapsat výhradu o poškození obalu do předávacího protokolu nebo terminálu přepravce. Objednané zboží po vybalení co nejdříve zkontrolujte, a pokud je některá z položek poškozena, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Co mám dělat, pokud je zboží po doručení poškozené?

Pokud zjistíte poškození po převzetí zásilky, vyfoťte přepravní obal i poškozený výrobek. Co nejdříve nám zašlete zprávu s číslem objednávky a fotografiemi na emailovou adresu info@skladejpuzzle.cz. Náš zákaznický servis Vás následně bude kontaktovat a domluví se s Vámi na dalším řešení.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Je nám líto, pokud zakoupený výrobek neplní správně svoji funkci případně je nekompletní a je potřeba jej reklamovat. Pokud se tak stane, zajistíme opravu, výměnu nebo Vám vrátíme peníze.

Pro ohlášení reklamace prosím vyplňte Reklamační formulář a odešlete nám jej na email info@skladejpuzzle.cz. Pokud je možné vadu vyfotit, budeme rádi za připojení fotografií. Náš zákaznický servis Vás bude do 48 hodin kontaktovat a domluví se s Vám na dalším řešení. V některých případech postačí pro uplatnění reklamace fotodokumentace a popis závady. S případným odesláním reklamovaného výrobku na naši adresu proto prosím vyčkejte na pokyny zákaznického servisu.

Za jak dlouho vyřídíte moji reklamaci?

Většinu reklamací řešíme v co nejkratším čase. Někdy ale musíme čekat na posouzení výrobce, náhradní zboží nebo opravu. Nejdelší doba na vyřízení je 30 dnů od podání reklamace.

Nebudete-li si vědět rady, kontaktujte náš zákaznický servis. Pro usnadnění a zrychlení komunikace si prosím připravte číslo objednávky nebo faktury.