Způsoby doručení objednaného zboží

Zboží zasíláme nejen do České republiky, ale také na Slovensko a do ostatních zemí světa. Zákazníci z České republiky mohou využít zaslání na zadanou adresu nebo si vybrat z velkého množství odběrních míst a objednané zboží si vyzvednout osobně.

RYCHLÝ PŘEHLED

Zaslání na adresu:

Balík Do ruky - Česká pošta
1 - 2 pracovní dny
99 Kč
nad 1499 Kč zdarma
WE|DO na adresu
1 - 2 pracovní dny
99 Kč
nad 1499 Kč zdarma
PPL balík
1 - 2 pracovní dny
129 Kč
DPD
1 - 2 pracovní dny
129 Kč
WE|DO na adresu SK
2 - 3 pracovní dny
100 Kč
nad 1499 Kč zdarma
DPD SK
2 - 3 pracovní dny
200 Kč
WE|DO na adresu SK nadrozměr
2 - 3 pracovní dny
310 Kč
DPD DE
2 - 3 pracovní dny
200 Kč

Osobní vyzvednutí:

Balíkovna
max. 2 pracovní dny
49 Kč
nad 1499 Kč zdarma
Balíkovna BOX
max. 2 pracovní dny
49 Kč
nad 1499 Kč zdarma
WE|DO BOX
max. 3 pracovní dny
69 Kč
nad 1499 Kč zdarma
WE|DO Uloženka
max. 3 pracovní dny
69 Kč
nad 1499 Kč zdarma
Balík Na poštu - Česká pošta
max. 2 pracovní dny
92 Kč
nad 1499 Kč zdarma
Zásilkovna do 5kg
max. 2 pracovní dny
69 Kč
nad 1499 Kč zdarma
Zásilkovna do 15kg
max. 2 pracovní dny
119 Kč
nad 1499 Kč zdarma
PPL ParcelShop - výdejní místo
max. 2 pracovní dny
125 Kč
Osobní odběr - Bystřice p.Hostýnem
během pracovního dne
zdarma

Dodací lhůta platí v případě, že jsou všechny objednané položky skladem, a může se lišit v závislosti na zvoleném způsobu platby. Zboží objednané do 10:00 předáváme přepravcům ten samý pracovní den. Víkendové objednávky vyřizujeme v pondělí (pokud není svátek).

Zaslání na adresu:

1. Balík Do ruky - Česká pošta

Pro vybraná PSČ si můžete vybrat čas doručení 8 - 14 hod. nebo 13 - 19 hod. (volíte při zadání PSČ v dalším kroku košíku).

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení, informace o uložení
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Dodání: ve vybraných lokalitách dle Vašeho výběru v době 8-14 hod. nebo 13-19 hod. , v ostatních 8-16 hod. Pokud máte balíček na dobírku, zaplatíte hotově. Někteří doručovatelé mohou být vybaveni terminálem pro úhrady platební kartou.
Když Vás nezastihne: zanechá oznámení v poštovní schránce a uloží zásilku na dodací poště uvedené na lístku. Balík na poště čeká 7 kalendářních dnů, poté se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení (změna doručení u České pošty)
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

2. WE|DO na adresu

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Sledování zásilky: na stránkách WE|DO
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo nebo výdejního boxu
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

3. PPL balík

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky, případně v sobotu
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den odeslání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách PPL (https://www.ppl.cz/)
Dodání: doručuje v době 8-18 hod. Před doručením Vás řidič kontaktuje (telefonicky nebo SMS) a upřesní čas doručení. Pokud máte balíček na dobírku, můžete zaplatit hotově nebo platební kartou přes terminál řidiče.
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku následující pracovní den. V případě dalšího neúspěchu je zásilka uložena, kde čeká 7 kalendářních dnů, než se k nám vrací zpět.
Doplňkové služby
- možnost doručení ve večerních hodinách 17-21 hod. (pouze ve vybraných lokalitách)
- změna termínu doručení, místa doručení, možnost uložení na depu nebo PPL ParcelShopu
- opakovaný pokus o doručení, prodloužení úložní doby
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

4. DPD

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí. Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní. Sledování zásilky: na stránkách DPD
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku znovu následující pracovní den.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo DPD Pickup v aplikaci DPD kurýr
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

5. WE|DO na adresu SK

Dodací lhůta: doručení do dvou pracovních dní po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Sledování zásilky: na stránkách WE|DO
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo nebo výdejního boxu
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

6. DPD SK

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí. Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní. Sledování zásilky: na stránkách DPD
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku znovu následující pracovní den.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo DPD Pickup v aplikaci DPD kurýr
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

7. WE|DO na adresu SK nadrozměr

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Sledování zásilky: na stránkách WE|DO
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo nebo výdejního boxu
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

8. DPD DE

Dodací lhůta: doručení obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo:o doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí. Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám dále umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8.00-10.00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo odložit doručení o 10 dní. Sledování zásilky: na stránkách DPD
Když Vás nezastihne: pokusí se doručit zásilku znovu následující pracovní den.
Doplňkové služby
- změna termínu doručení, místa doručení
- možnost přesměrování zásilky na výdejní místo DPD Pickup v aplikaci DPD kurýr
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.
Osobní vyzvednutí:

9. Balíkovna


Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.

Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS v okamžiku uložení zásilky na Vámi vybrané Balíkovně.
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Úložní doba: standardně 7 dnů, možnost prodloužení až na 15 dnů a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

10. Balíkovna BOX


Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.

Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS v okamžiku uložení zásilky na Vámi vybrané Balíkovně.
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Úložní doba: standardně 7 dnů, možnost prodloužení až na 15 dnů a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

11. WE|DO BOX


Připraveno k vyzvednutí: zpravidla následující pracovní den po odeslání zásilky.
(Informace k WE|DO BOXŮM)
Avizo:Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, obdržíte SMS a e-mail spolu s kódem, který budete potřebovat pro vyjmutí zboží z boxu. Zásilku si poté můžete vyzvednout kdykoliv během následujících 46 hodin, boxy jsou k dispozici nonstop.
Úhrada dobírkové částky:Boxy jsou vybaveny platební terminálem, takže dobírku můžete zaplatit platební kartou typu Visa a MasterCard. Platba v hotovosti bohužel není možná.
Sledování zásilky: na stránkách WE|DO (sledování zásilky)
Úložní doba: zásilka je v boxu uložena po dobu 46 hodin, není možné prodloužení úložní doby.

12. WE|DO Uloženka


Připraveno k vyzvednutí: obvykle za 1-2 pracovní dny po odeslání zásilky
Avizo: E-mailové avízo o převzetí balíku v den jeho podání a email/SMS s informací, že je zásilka připravena k vyzvednutí. Součástí zprávy je i heslo, které musí zákazník sdělit obsluze pro vydání zásilky.
Následuje ještě upozornění na blížící se konec úschovy, 3 dny před vypršením doby pro vyzvednutí zásilky.
Sledování zásilky: na stránkách WE|DO Uloženka (sledování zásilky)
Úložní doba: aktuálně 5 dnů, možnost prodloužení o 3 dny.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou

13. Balík Na poštu - Česká pošta


Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.

Úložní doba: standardně 7 dnů
Avizo: SMS / e-mail o doručení balíku v den jeho podání a v den doručení
Sledování zásilky: na stránkách České pošty (sledování zásilky)
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- doručení na adresu za příplatek
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

14. Zásilkovna do 5kg

Zásilky o celkové hmotnosti do 5kg. Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: po přijetí zásilky do přepravy, o pohybu na depu, o doručení na výdejní místo Zásilkovny nebo Z-Boxu.
Sledování zásilky: obdrží trasovací číslo zásilky, pomocí něhož může její pohyb sledovat na https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Úložní doba: aktuálně v sezónu výdejní místo 5 dnů, možnost prodloužení o 2 dny, Z-BOX uložní doba 2 dny, možnost prodloužení o 1 den.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

15. Zásilkovna do 15kg

Zásilky o celkové hmotnosti do 10kg. Připraveno k vyzvednutí: obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky
Avizo: po přijetí zásilky do přepravy, o pohybu na depu, o doručení na výdejní místo Zásilkovny nebo Z-Boxu.
Sledování zásilky: obdrží trasovací číslo zásilky, pomocí něhož může její pohyb sledovat na https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Úložní doba: aktuálně v sezónu výdejní místo 5 dnů, možnost prodloužení o 2 dny, Z-BOX uložní doba 2 dny, možnost prodloužení o 1 den.
Doplňkové služby
- prodloužení úložní doby
- platba kartou
Reklamace: Pokud zjistíte poškození zboží dodatečně po převzetí zásilky, doporučujeme provést fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Pro podrobné informace nás prosím kontaktujte.

16. PPL ParcelShop - výdejní místo

  • dodání následující pracovní den po odeslání na Vámi vybrané výdejní místo PPL ParcelShop
  • sledování zásilky na webových stránkách PPL

17. Osobní odběr - Bystřice p.Hostýnem

Připraveno k vyzvednutí: během pracovního dne
Adresa: Matyska a.s., Slobodova 608, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, GPS souřadnice 49.3926864N, 17.6669194E
Avizo: SMS po nachystání zboží
Reklamace: Reklamace řešíme individuálně a k Vaší spokojenosti